Réžia: | Hannes Holm |
Hrajú: | Rolf Lassgård, Bahar Pars, Filip Berg, Ida Engvoll |
Premiéra: | 11. máj 2017 |
Dĺžka: | 116 minút |
Žáner: | Komédia, Dráma |
Réžia: Hannes Holm • Scenár: Hannes Holm • Hrajú: Rolf Lassgård, Bahar Pars, Filip Berg, Ida Engvoll, Tobias Almborg
Ove, ktorý sa na plátno dostal zo stránok medzinárodne uznávaného bestselleru Fredrika Backmana, je typickým nevrlým starcom zo susedstva. Osamelý a vznetlivý dôchodca s prísnymi zásadami rezignoval na život - dni trávi návštevami hrobu svojej ženy a dozeraním na dodržiavanie stanov bytového družstva, na ktorých záleží len jemu. Keď sa do susedstva prisťahuje hlučná mladá rodina a nešťastnou náhodou prevrhne Oveho poštovú schránku, vznikne medzi nimi nepravdepodobné priateľstvo. Umožní nám to pochopiť, prečo bol Ove kedysi šťastný a prečo má zlomené srdce. Vzniká tak dojímavý príbeh o nespoľahlivosti prvých dojmov, ktorý je milou pripomienkou toho, že život je sladší, keď ho s niekým zdieľame.
Dĺžka: 116 min
Rok výroby: 2015
Dátum lokálnej premiéry: 11. máj 2017
Dátum svetovej premiéry: 25. december 2015
Krajina pôvodu:
Réžia: Hannes Holm • Scenár: Hannes Holm • Hrajú: Rolf Lassgård, Bahar Pars, Filip Berg, Ida Engvoll, Tobias Almborg
Ove, ktorý sa na plátno dostal zo stránok medzinárodne uznávaného bestselleru Fredrika Backmana, je typickým nevrlým starcom zo susedstva. Osamelý a vznetlivý dôchodca s prísnymi zásadami rezignoval na život - dni trávi návštevami hrobu svojej ženy a dozeraním na dodržiavanie stanov bytového družstva, na ktorých záleží len jemu. Keď sa do susedstva prisťahuje hlučná mladá rodina a nešťastnou náhodou prevrhne Oveho poštovú schránku, vznikne medzi nimi nepravdepodobné priateľstvo. Umožní nám to pochopiť, prečo bol Ove kedysi šťastný a prečo má zlomené srdce. Vzniká tak dojímavý príbeh o nespoľahlivosti prvých dojmov, ktorý je milou pripomienkou toho, že život je sladší, keď ho s niekým zdieľame.
Rok výroby: 2015
Dátum lokálnej premiéry: 11. máj 2017
Dátum svetovej premiéry: 25. december 2015
Krajina pôvodu:
Všeobecne záväzné podmienky nákupu a rezervácie vstupeniek prostredníctvom internetu, platné na prevádzkach prevádzkovateľa Mesto Trstená.
Všeobecné záväzné podmienky vymedzujú práva predávajúceho (prevádzkovateľ) a kupujúceho (zákazník) a platia iba pri kúpe a rezervácie vstupeniek cez internet.
Rezervácia vstupeniek
Rezervácia vstupeniek na predstavenie je možná len na čísle telefónu +421 43 5392 276 Po - Pia od 7:00 - 15:00 hod. Zákazník berie na vedomie, že rezervácia je nezáväzná a v prípade, že si vstupenky nevyzdvihne v stanovenom čase pred začatím predstavenia, prevádzkovateľ môže vstupenky uvoľniť k ďalšiemu predaju bez ďalšieho oznámenia zákazníkovi. Stanovený čas exspirácie rezervácie je 30 minút predzačiatkom predstavenia. Vstupenky si zákazník môže vyzdvihnúť len v pokladni a to oznámením svojich kontaktných údajov zadaných pri rezervácii. Zákazník môže byť vyzvaný k predloženiu svojich identifikačných dokladov personálom prevádzkovateľa za účelom kontroly.
Zákazník berie na vedomie, že súčasne si môže rezervovať vstupenky len na 1 predstavenie.
Zákazník berie na vedomie a bezvýhradne súhlasí, že ním zadané kontaktné údaje môžu byť zaznamenané v systéme za účelom neskoršieho kontaktovania prevádzkovateľom alebo jeho pracovníkmi. Zákazník súčasne berie na vedomie a súhlasí, že v prípade opakovanej neprebratej a neodvolanej rezervácie, mu môže byť budúca rezervácia zablokovaná. Rezerváciu je možné odvolať osobne, telefonicky alebo kliknutím na odkaz v potvrdení rezervácie.
Kúpa vstupeniek
Zakúpené vstupenky prostredníctvom internetu môžete vrátiť iba z dôvodu, že sa predstavenie z technických príčin neuskutoční (porucha na technickom zariadení, nebol dodaný film, nedostavil sa umelec a podobne) a to maximálne do 7 dní od plánovaného uskutočnenia predstavenia požadovať za nich zaplatenú finančnú hodnotu. Musíte tak urobiť písomne. Písomná žiadosť musí obsahovať názov predstavenia, dátum a čas, počet vstupeniek a cenu celkom, variabilný symbol platby a číslo účtu, na ktorý má byť zaplatená čiastka poukázaná. Ak žiadosť nebude obsahovať niektorý z uvedených údajov, nebude vybavená.
V prípade, že pri kúpe vstupeniek prostredníctvom internetu došlo síce k odpísaniu sumy z účtu zákazníka, ale vstupenky sa nezobrazili, reklamáciu vrátenia peňazí z dôvodu neposkytnutia služby si musíte uplatniť v banke, ktorá zákazníkovi vystavila platobnú kartu, prostredníctvom ktorej platba prebehla. Takéto reklamácie nemôže riešiť prevádzkovateľ.
Kupujúci, ktorý si zakúpi vstupenky prostredníctvom internetu, bez výhrad prijíma všetky ustanovenia týchto obchodných podmienok a je povinný sa nimi riadiť.
Prevádzkový poriadok
Zmena programu vyhradená!
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA:
Uvedené obchodné podmienky sú platné v deň zakúpenia alebo vykonania rezervácie vstupeniek zákazníkom.
Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@cinemaware.eu, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o. (ďalej len “GoPay”), sídlo Planá 67, 370 01 České Budějovice, Česká Republika, IČ: 26046768. Obchodníkom/príjemcom platieb pre GoPay je spoločnosť NewVision Money s.r.o., so sídlom Lidická 700/19, Veveří, 602 00 Brno, IČO: 08693242, Česká republika, e-mail: podpora@cinemaware.eu, tel.: +421 948 842538, ktorá zabezpečuje príjem, vyúčtovanie a zasielanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana).
GoPay poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na GoPay prostredníctvom telefonickej linky +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese gopay@gopay.cz, či písomne na adresu sídla.
Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od GoPay.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.
Kliknutím na tlačidlo: “Pokračovať” potvrdzuje Platiteľ súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzky. Pokračovaním v platbe dáva taktiež prevádzkovateľovi systému súhlas so spracovaním zadaných kontaktných údajov, a to až do doby písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kontaktné údaje, ktoré Platiteľ uvedie pri objednaní, slúžia výhradne pre potreby prevádzkovateľa systému a nebudú poskytnuté iným subjektom s výnimkou spracovávateľov platieb a prevádzky, v ktorej si platiteľ kupuje vybranú službu alebo produkt..
Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.
Skontrolujte si prosím zadanú e-mailovú adresu. Na zadaný e-mail môžu byť zaslané objednané a uhradené vstupenky alebo e-mailová správa potrebná k vyzdvihnutiu vstupeniek v pokladni prevádzky. Na nesprávne zadaný e-mail nie je možné uplatňovať si reklamáciu.